Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Šubrtová, Anna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky vybrané cestovní kanceláře. Pro tuto práci byla zvolena pražská cestovní kancelář Čedok. V první částí této práce jsou definovány základní pojmy, které jsou pro tuto práci stěžejní. Ve druhé části je představena vybraná cestovní kancelář, její nabídka dle katalogů a další služby cestovní kanceláře. Třetí kapitola obsahuje SWOT analýzu a celkové zhodnocení nabídky CK Čedok.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Šíbl, Martin ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Řepa, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky vybrané cestovní kanceláře. Pro tuto práci byla zvolena brněnská cestovní kancelář ČEBUS. V první částí této práce jsou definovány pojmy, které jsou pro tuto práci stěžejní. Ve druhé části je představena cestovní kancelář, její nabídka, doplňkové služby, propagace, distribuce a cenová politika. Třetí kapitola obsahuje SWOT analýzu a výsledky dotazníkového šetření.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Traxmandl, Jakub ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky vybrané cestovní kanceláře. Za tímto účelem byla vybrána cestovní kancelář Traxmandl Tour. V první části jsou popsány základní pojmy, které jsou klíčové pro tuto práci. Druhá část představuje samotnou cestovní kancelář, její nabídku, doplňkové služby, nástroje propagace a podporu prodeje. Třetí kapitola pak obsahuje SWOT analýzu.
Analýza nabídky povinného ručení na Českém trhu
Hanovská, Martina ; Radová, Jarmila (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na analýzu nabídky povinného ručení na českém pojistném trhu. První část práce je zaměřená na obecné vymezení povinného ručení, jeho historii, legislativu, podmínky pro sjednání a případně pro převod povinného ručení k jiné pojišťovně. Druhá část je zaměřená na porovnání produktů jednotlivých pojišťoven z hlediska různých kritérií jako jsou například: limity pojistného plnění, maximální výše bonusů, šíře asistenčních služeb, možnosti připojištění a hodnocení internetových stránek jednotlivých pojišťoven jak z hlediska přehlednosti tak z hlediska poskytnutí všech důležitých informací. Ve třetí části se zabývám cenovým zhodnocením na základě několika modelových příkladů.
Analýza nabídky cestovní kanceláře
Gerlová, Martina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky CK Fischer a zhodnocení jejího potenciálu na využití všemi skupinami obyvatel. V úvodní kapitole práce jsou uvedeny základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a týkají se např. nabídky v cestovním ruchu, zájezdu, cestovní kanceláře a také jejího rozdílu od cestovní agentury. Druhá kapitola obsahuje podrobnou analýzu nabídky CK Fischer. Zájezdy jsou členěny na poznávací a pobytové. Zájezdy jsou dále podrobněji členěny dle katalogů resp. destinací. U každé destinace je uvedeno krátké shrnutí nabídky CK Fischer v daném místě. Práce se dále zábývá službami, které cestovní kancelář nabízí. Závěrečné shrnutí hodnotí analýzu CK Fischer z několika hledisek. Jedná se např. o zaměření nabídky zájezdů z hlediska demografické segmentace či zhodnocení základních nabízených služeb.
Analýza nabídky cestovní kanceláře
Vostrá, Alena ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Práce je zaměřena na nabídku cestovní kanceláře Alex. Zahrnuje vymezení základních pojmů z odvětví cestovního ruchu, a to jak jednotlivých forem a druhů cestovního ruchu, tak i osob a institucí aktivních v této oblasti. Dále se práce věnuje samotné cestovní kanceláři, její organizační struktuře a popisu činnosti jednotlivých oddělení, a také členství ve významné asociaci. Zmíněni jsou i stálí partneři cestovní kanceláře. Hlavní část práce zahrnuje samotnou nabídku, a to jak cílových destinací, druhů přepravy, ubytovacích zařízení a stravovacích služeb, tak i nabídku služeb doplňkových, specifických pouze pro danou cestovní kancelář. Poslední kapitola je věnována činnosti cestovní kanceláře v oblasti propagace a podpory prodeje a zhodnocení této oblasti její práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.